fredag 17 september 2010

VALKOMIK

Peter Eriksson fortsätter ta hem snyggpoäng samtidigt som jag måste plocka bort några från tillförlitligheten. Hans glidingar i Tv 4:as debatt när han står inför Mauds (typ) klimatfråga, slingrar sig riktigt ograciöst tarzan för att slippa klarspråka ”Me Fail, You Win” & kör kårt på motangrepp som en svettigt uppbrusad skenmanöver är det roligaste jag sett sedan Ben Stiller demonstrerar hur man mjölkar en katt i Släkten är värst.

Förövrigt längtar jag tills den dag då man inser att Peter Magnusson & David Hellenius som valkommentatorer skulle vara the bomb, jag vill gärna kunna associera politik med popcorn.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 kommentarer:

  1. Med dig som ett filter mellan mig själv och politikerna står jag nästan ut med dom. Nästan.

    SvaraRadera
  2. Åh, att nästan vara ett filter ser jag som en ren ära =D

    SvaraRadera

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]