tisdag 28 september 2010

Now this is where it ends, this is where I will draw the line, So excuse me while, I end my life.


Jaha Sandra, hur är det med dig nu då?
Jorå, det är fint.
( Idag har jag redan hunnit med att fönstershoppa junkspliffar på internet, klunka i mig absolut rent på ett alkisdass, fylla famnen med vassa eggar inne på Clas Ohlsons & stå vid sidan av motorvägen & fundera på vilken annalkande lastbil som skulle orsaka mig mestbezt livlöshet. Och ni tycker inte att jag är tillräckligt produktiv?)
Hur känns det att vara här igen?
Rätt okej, typ.
( Det här är inte köldskälvingar, det här är ångestryckningar & tänder som hackar av ren jävla skräck )
Är du motiverad den här gången?
Ja. Jo. Lite grann. Kanske.
( Jag är mer motiverad till att komma härifrån genom att A: Beställa hem en överdos. B: Anklaga eran diplomerade coach Britt Marie för grov våldtäkt. C: Hugga ihjäl Gudrun Schyman med en skiftnyckel på en offentlig gata. Bara för att.)
Och framtiden då, vad är dina mål?
Jag vet inte än.
( Det vet jag visst. När jag återfår orken ska jag ta steget ut som crackhora & hittas död i ett dike. Man måste ju hålla sig inom realistiska gränser liksom.)

7 kommentarer:

  1. Realism? Neeehh, jag vet inte...vips så står Britt-Marie där & svänger med sina sköna New Age-kristaller som radierar kosmos & energi & skit (som en annan jävla magnetröntgen ifrån planeten Feelgood).

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Fan, jag visste ju att det där new age-tramset nån dag skulle hjälpa mig tillbaka till livet, och det är ju icke att eftersträva *lezzet smajl*
    [@britt-marie.måste.dö.com.]

    Och eftersom du har tagit bort kommentarfunktionen får jag säga här att din blogg är one of a kind och språkligt priceless

    SvaraRadera
  4. Är du på arbetsförmedlingen eller? Jag antar och hoppas att man inte har sk coacher inom psykiatrin. Det hade varit fullkomligt vidrigt.

    SvaraRadera
  5. Nä, det var på en kursstart via soc. Hehe, coacher inom psyket, fan vad motbjudande hepp ^^

    SvaraRadera
  6. måste säga att jag gillar hur du skriver... det är väldigt realistiskt och snyggt :p

    sen tycker jag att motorvägsideerna låter lite läskiga, det där med lastbilar, jag vet inte...
    hoppas att det funkar sig för dig på något sätt, och att inget farligt händer innan dess!

    SvaraRadera
  7. tr: ey, tack så mycket :)
    Och håller med om att det är läskigt, alltså en bra anledning att balla ur. Vanligen så stryker jag det mesta som innebär ett splashade, och gevärskott och strypsnaror känns inte heller särskilt lockande >.<

    SvaraRadera

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]