fredag 17 september 2010

KÖPDAG


Hudnytt: Cleaningmousse. Dermaroller – tunna nålar att njutningsfullt smeka kinderna med tills dom blöder, det ska hjälpa mot, ja, faktiskt allt. Skin Boosting kapslar – små mirakel som både ska motverka rynkor och få huden att stråla. Jag kan inte bärga mig tills de givna resultaten får mig att blotta tänderna i ett stort leende framför spegeln.

Allt på en nätt avbetalningsgiftig sjuhundrakronorssumma.



Kappa: 205 kr, second hand + en ros jag fick av några sossar på Coop. Det förtjänar fan en röst.



Den överlevde inte länge. Jag tror inte riktigt att min katt gillar röstfiske lika mycket som jag.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]