fredag 17 september 2010

SPOTTAT I SOLO


Jag dog lite grann när jag försökte se mig själv i den här posen, gapande & kisande & i färd med att hugga in på en enorm vattenmelon. Skojigt att snyggt folk förmår få situationer jag är skitnervo för att ertappas & ännu värre fotoförgyllas i till något sensuellt.

Det här stickade & mönstrade sextiotalspyjamasinspirerade setet av leggings & kofta måste jag nog credda som det fulaste jag sett i hela mitt liv. Men eftersom H&M har tagit in denna skapelse i sin klädkollektion betyder ju det förstås att det är jag som inte har någon klädsmak.


Varför slösa stålar på nåt att ”dra över huvudet när man ska ut på stan” när man lika gärna kan gå ner i förrådet & gräva fram den skabbigaste filt man hittar?


Läs även andra bloggares åsikter om ,

2 kommentarer:

  1. åhå, ny blogg! eller nygammal då. usch, den där kreationen var ju rent VIDRIG. inte ens om jag isolerade mig hemma och allt annat låg i tvättkorgen skulle jag ta på mig det där. skönt att känna att man har nån slags spärr i alla fall, haha.

    SvaraRadera
  2. Haha, ord. Går hellre naken än drar på mig den där risken, har en känsla av att ifall jag såg mig själv i den där skulle jag bli så traumatiserad att jag slängde mig ut från 6:e våningen. ( i andra kläder givetvis, dö vill jag ju göra snyggt)

    SvaraRadera

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]