måndag 13 september 2010

EXTRA: IDOL-ZELDA AVSLÖJAR



1. När jag får slut på argument så använder jag mig av örfilar & knuffar, som från ingenstans & blixtsnabbt.

2. Jag tycker att kattmat & bensin är godis för näsan.

3. En lärare i högstadiet gav mig smeknamnet Miss Ballerina för att jag alltid, utan undantag, tog med mig ballerinakakor när det var min tur att bjuda klassen på fredagsfika.

4. Jag gjorde samma lärare väldigt besviken när hon en fredag hittade mig skolkandes i trappan, där jag satt med kaksmulor runt munnen efter att ha ätit upp alltihop själv.

5. Ett kriterium när det kommer till musik är att jag tydligt måste höra vad dom sjunger om. Därför tål jag inte

grunt & det mesta inom black & deth-metal.

6. När mina två råttor dog förra hösten blev jag lättad över att mitt rum äntligen skulle sluta stinka…råtta.

7. Om tändare har ett plastskynke runt sig så ska det tvångsmässigt pillas loss.

8. En gång när jag var fem år så bajsade jag i mina långkalsonger & la dom i pappas säng.

9. Jag snusar, men bara när ingen ser – för jag ser inte riktigt frisk & klok ut med en bulle under överläppen.

10. Artighetskramar gör mig jävligt obekväm.

11. Att fylla år är bland det sorgligaste jag vet.

12. Jag har blivit diagnostiserad av arbetsförmedlingen som förståndshandikappad och häromveckan när jag onelinetestade min EQ ( inte IQ, för där vet jag redan att jag ligger långt under medelsnittet) så blev svaret också: STUPID.

13. Ibland sjunker jag så lågt att jag frågar ungar som dröjer sig kvar med blicken för länge vad i helvete dom glor på.

14. Mitt största intresse här i livet är att fantisera om min egen begravning.

15. Jag tycker att hundar i överlag är asjobbiga & jag tycker att det asjobbigt att behöva låtsas som att jag älskar släktens, vänners & bekantas gläfsiga ägodelar. Lets face it: Man kan berätta för någon att man inte gillar deras jycke lika lite som man kan göra klart för någon småbarnsmorsa att hennes avkomma varken är söt eller väluppfostrad.

16. När jag gick i sexan så var mina två största idoler Dolly Parton & Marilyn Manson, i nian var det Ultima Thule & Björn Afzelius.

17. Jag bölar aldrig över min egen livssituation men brister totalt så fort jag ser en antydan till vattniga ögon på

film & tv.

18. På tal om det så låste jag in mig på toaletten, la mig ner på golvet och störtgrät efter att familjefarsan i serien ”8 simple rules” kolat.

19. Jag har aldrig råkat ut för några dåliga raggningsrepliker men däremot världens bästa förolämpning när en vindögd kille jag var hooked on kastade en krona på mig med uppmaningen att jag borde gå & köpa mig ett liv. Briljant!

20. Dom flesta killar jag faller för är faktiskt antingen vindögda eller hiphoppare.

21. Att se djur råka illa ut gör mig deprimerad & självmordsbenägen. For real.

22. Jag har ingen koll på min ålder & kan i skrivande stund inte komma ihåg ifall jag fyllt 23, 24 eller 25. I varje fall är jag då inte under 18 som dom flesta tar för givet.

23. Jag är stolt ägare av en ouijabräda.

24. Jag snurrar alltid en tändare mellan fingrarna när jag sitter vid datorn & för tillfället inte knappar på tangentbordet. Mina händer måste alltid vara sysselsatta med något.

25. Något jag aldrig skulle kunna gå runt i är en röd t-shirt med texten ” BLACK WAS SOLD OUT!”.

26. Min ide om en bra fest är att sitta limmad framför YouTube hela natten & snacka bra musik. Fast det kräver ju också att sällskapet har någon bra musiksmak att komma med.

27. Nina Hemmingsson är min vardagshjälte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]