tisdag 14 september 2010

JAG ÄR DIN FLICKVÄN NU

Så jag flydde blöggen, packade ner mina känslor i ett fyrkantigt tänkande & slog läger framför tv:n med proviant som skulle kunna mätta ett helt terminsgäng på fat camp, det upptäckte jag snart var ett lika dåligt drag som att gå runt i buffaloskor & benvärmare i trettio graders greklandsvärme eller busringa på hos en potentiell våldtäktsman ökänd för sin jägarinstinkt & sina snabba ben. Semester betyder inte panacottig laid back livsnjutning, det betyder mer tid till att fördjupa sig i meningslöshet & väggåskådning samtidigt som man slickar i sig det sista från varje familjebox med billig kvantitetsglass. Som att ligga helt öppen & lealös & bah ”ja ta mig, förstör mig!” medan livsledan ( som har mage nog att kunna kväva vem som helst + en osmaklig tatuering av en ros på axeln) dunkar på från överläge. Och när jag helt sonika slukade något havrefrasigt 3am-ihopsläng med bakformarna på så kunde jag verkligen känna smaken av bränd & krispig surrender.
Staycationschema: Kaffe. Käka. Fulkultursglo. Bajsa. Ligga i sängen & vara lika tråkig som Vampires Suck. Om & om igen. Och jag bara undrar, hur mycket reklam för Proactive ska en människa behöva stå ut med innan det totalt slår slint?



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]