måndag 13 september 2010

Ja, det var värst vad det var synd om dig idag



Hotellfrukost på Plaza bara för att jag är tjockt mycket fail. Hundratio kronor för gränslösa GI-synder & köttigt död åt precis allt & alla för jag är också helt jävla slaktad, en dagenefterdöden & grisfest på mammas bekostnad vid ett bord med superb utsikt över ovanligt morgonfräscha pök med stora paket & busad glow & vaxat spret, boyz som jag senare förstod var här för att plocka hem penispoäng i prideparaden. Med ens blev jag riktigt rädd att någon skulle svassa fram till bordet och ge mig välmeniga sminktips för att jag satt & såg ut som en brottsligt aptitdräpande idominfjortis med gula fläckar & ränder & allmänna fiaskoförsök att vitmåla fram ett piggare intryck. Och på stan marscherade glättiga & hejiga umesossar runt i skrikiga färger & skrikiga idéer om att kärlek är für alle & att kärlek är det vackraste som finns & för varje k-ord som träffade mig med en rysning längst ryggraden ville jag ge tillbaka med en k-pist – låt mig få gå den gröna milen utan en respektlös & äppelkäck parad av fjollor with a mission & ge mig grådaskiskt förmiddagslugn bland trötta & frusna svennar som till och med håller käften & går förbi när dom ser någon halvt ihjälslagen vid trottoarkanten.

Det blev ingen shoppingtur längre än till Glitter där jag vart totalt knockad av min lysrörsbelyst granna spegelbild, hurrade mig tillbaka till parkeringen & har sedan dess inte slutat gå…typ rätt åt helvete. Men gott folk, jag har en lösning lagom till imorgon & den heter Clark Kent. En bakåtkammad frissa & en slimmad byxdess, & så är jag som en helt ny, snyggare människa. Det kommer bli väldigt soft att inte längre bli igenkänd.



Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]