torsdag 16 september 2010

RISING

Det här klippet gör mig så snel & klad att jag faktiskt funderar på att stryka självmord från min to do-lista bara för en chans att kunna göra come back, peka på mina ben & säga ” Titta, jag står fortfarande era jävlar!”, även om det blir som en härjad silverräv med tandlossning & grå starr.
Jag vet inte vem jag ska credda som kuligast, Kenta som ser ut att nyss brassat på i en sunkig soffa & blivit jagad av bängen hela vägen till vip-ingången eller borgarhosten som inte sett ut att ha stått öga mot öga med ett hårt liv annat än den gång han sörplade fisksoppa på en förstklassig resturanante & bad hovmästaren att få byta bord för att det stod nåt bottenskrap utanför fönstret, suktande stirrandes på hans mat.



Läs även andra bloggares åsikter om , ,

3 kommentarer:

  1. "(...)även om det blir som en härjad silverräv med tandlossning & grå starr." Älskar hur du leker med orden. Lovely!

    SvaraRadera
  2. Grus: Tack ^^

    Lillasyster: Tack igen, och jag kan inte bärga mig tills jag blir naturligt vithårig och slipper larva runt med silvershampoon =)

    SvaraRadera

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]