söndag 13 februari 2011

Men stjärnor glittrar vackert och det vimlar av passioner kan det tyckas

Jag f.ö.r.h.a.l.a.r. Sänker gevärspipan från tinningen, skjuter upp la dolce morte & köper limited edition-crisp från Santa Maria schlagergeekiserat som ” kärlekens smak är söt”, jag transar till det i azurblå ögonliner & rosa fjädrar & bimboslänger med svallet medan jag salongsfull på vakuum lutar mig fram för att snabbsuga av någons cigarett men sanningen bakom paljetterna är att jag hoppas att ni slår klackarna i taket så hårt att det rasar ner över er & sätter en smäll för det glittriga jävla gehennat av trash. Jag ruggugglar vid bordet frånstötande full & ni är en clique av primitiva, masturberande primater som jag helst av allt vill utrotningshota med en AK-74:a, inte flockas ihop med. Tack för ordet & en slängkyzz till er, förbannade trollslemsäckel.


[ Ett musiksmakmässigt lågproof: två blåbär – jag vill dö idag]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]