lördag 19 februari 2011

Fånga dagen bäst du vill men ta inte med den hit






Indoorschema & överlevnadskit för en veckas rödfnasig & t-zonsflott staycation med smink -& facewashförbud:
Första säsongen av skins@visomälskarcassiespsykotiskaframtoning. En nostalgibox med Tre Kronor. Massa mästersnabba kolhydrater, skitsammastora frukostar for a fat fucking pro & konservproviant från Ö&B. Dödssköna suicidal dreams på spotify. Jag ska också låtsas att det är helt i sin ordning att återuppleva något som liknar min Zac Hanson-crush & torka bamsetårar när zööt_pöJke_94 a.k.a Ulrik Munther sjunger ”boys don´t cry”. Försöka ladda ner PS CS5 igen & ladda upp med saker att smasha sönder när programvarufanskapet ogiltighetskäftar emot & ladda upp med ännu mer smashsaker ifall det skulle visa sig att jag faktiskt kan få sesam att öppna sig men är för slow för att fatta.ett.skit.om.modern.bildbehandling. Börja lössnusa & fastna i ett nätpokerberoende. Dryga ut mitt delbetalningskonto, beställa hem boken ” mitt galna liv- en memoar om psykisk sjukdom” & förhoppningsvis hamna i en flämtande & flammande het igenkänningsextas. Lyckas handtyda fram att mitt liv kommer bli jävligt kort & olyckligt. Fira Big Brother-premiären genom att bli redlöst korkad på billigt survin & skicka skämmiga sms. Ta en storbloggarrunda & se om Dessie äntligen slutat städa bort varenda underhållningsvärde & om Dennis kan peppa mig till att joina ätstörningseliten igen.
.
.
.
Och plösligt kom jag att tänka på Ragnhild med sin uppstoppade katt.

2 kommentarer:

  1. Vem är Dessie av dom?
    Mmm, låt mig gissa...blond, plattångat hår, plasttuttar, halvdyslexisk, kontemplationsbegränsad & oh-well-could-be-worse-fotogenisk?

    SvaraRadera
  2. .....Du valde logiskt tänkande och det...gjorde du rätt i, DU ÄR NU VÅR NYA MILJOOONÄR!!

    SvaraRadera

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]