tisdag 22 februari 2011

Älskade folkhem


4 kommentarer:

  1. ack så cynisk,
    men kan inte låta bli att fnissa för mig själv

    (förresten så värmde din kommentar, för en sisådär mindre evighet då jag är bedrövlig när det kommer till det här med att svara på kommentarer, oerhört mycket. tack!)

    SvaraRadera
  2. baktankar är för folk som har tid mestadels..! tro mig, låt någon annan plocka bäst fan den vill och sätta upp allt skräp du vägrar göra dig av med och det blir sådär! you can do it, liksom.

    och jag vet inte, men det är otroligt charmiga bilder!

    SvaraRadera
  3. Malin: Själv planerar jag mig ut på en soprumsturné när studenterna börjar flytta ;D Det är inte klokt vilka kreativt flippade idéer man får av andras slängsaker, eller redan praktiska saker som lp-spelare och mängder av skivor.

    SvaraRadera

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]