torsdag 27 januari 2011

Kvällsskott


4 kommentarer:

  1. I knöw! Jag älskar också Ryan Gosling och filmen var skiitbra! Michelle Williams som spelar hans fru i filmen fick tydligen oscars-nominering för den men Ryan hade förjänat den bättre, för det var ju typ han som gjorde hela filmen! Han är en sjukt underskattad skådis!

    SvaraRadera
  2. Den måste jag snarast se, även om det betyder att jag måste släpa mig ner mot närmaste biosalong. Har du sett "Stay"? Det är min favvofilm med honom, i den rollen är han så himla lezzen att man bara vill ta med honom hem och ta hand om honom ^^ _DREAMBOY@yoursforever.com

    SvaraRadera
  3. Eller så gör du som jag och är olaglig och host*laddar ner*host. ^^ Ja Stay har jag sett! Mindfuck film om något!
    Sett The Believer? Där spelar han en "stenhård" nazist fast han egentligen själv är jude. Grinade som besatt i slutet av den filmen också

    SvaraRadera
  4. Åh just det, är så fast på tankaner att jag glömt att man faktiskt kan tanka hem utan swesubs också, det får Ryan vara värd =D
    The beliver såg jag innan min crush och då jag inte ens visste vem han var så nu är den absolut värdo att se om.

    SvaraRadera

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]