torsdag 20 januari 2011

But I'm still caged inside

4 kommentarer:

  1. Bäst bild. Du är bäst. Skaffa en dA så jag kan fejva dina bilder! Så du kan sprida din konst!

    SvaraRadera
  2. Din kommentar ä bäzt! ^^ dA? Är det typ deviantart eller vad det heter? Måste först skaffa mig lite kamera och photoshop-kunskaper innan jag vågar regga mig på ett fotoforum =P

    SvaraRadera
  3. Yes, så heter det. Men åh, jag tycker dina kunskaper är fullt tillräckliga för du har talang också!

    SvaraRadera
  4. I-A Girl, you sure know how to make a cowboy happy =D

    SvaraRadera

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]