måndag 10 januari 2011

The birds


Alltså, duvjävelsdöden is the shit. Bajsar på mitt huvud, sätter sig i håret & går inte att schamponera bort med rationella förklaringar. Jag tillber inte sunt förnuft, jag armkrokar barfota & tandlösa domedagsprofeter i smutsbruna rockar & oskärpa i beiga papperspåsar. Jag tror att dåliga dagar sitter kvar i kläderna, att något kommer ut som segrare ur myrornas krig, att texttv är en analog spåkula & att korsord löser existentiella frågor, jag tror också att djävulen är ett jävla efterhängset fan med sattygsfuktade läppar trots att jag inte ens tror på ett till helvete. Undergång får mig ner på knä, som när jag var en liten kis, satt på balkongen & stirrade mig tokig på månen för att ”En Ding Ding Värld” droppat the bomb att den var på väg emot oss i en annalkande fart. Madness ä mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]