onsdag 9 juli 2014

Mamas don't let your babies grow up to be cowboys. 'Cos they'll never stay home and they're always alone. Even with someone they love.



Whatever you do in this life, it's not legendary, unless your followers are there to see it – 
typ Hur Jag Mötte Er Morsa. Nåja, inte för att jag någonsin gör något legendariskt men poängen är: Sommardagar
 som man inte fångat på bild har inte hänt & är från alla vinklar bara bortkastad dötid. 

 Kär sysselsättning: printa Edie-motiv på tishor & andra material. 






Och ett tjåckt tack till snubben som a long, long time ago gav mig ett survival kit av riktig country. I löve you, man.
 Det är diamanterna som sprakar till på en riktigt grym platta som är en lezzen flikkhas bästa vän.

 "Cowboys ain't easy to love and they're harder to hold.
They'd rather give you a song than diamonds or gold."

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 kommentarer:

  1. Snygga bilder och texten med "...det fångat på bild..." stämmer ju helt, i vart fall på mig :-)
    Första bilden är riktigt fin dessutom var Chinon CE-4 var min första systemkamera, typ 1979-80.
    Trevligt inlägg!

    SvaraRadera
  2. Min förmåga att komponera ihop meningar är för stunden begränsad men du är ju fabulous som alltid & talangen lyser som alltid igenom allt du gör. *stor tumme upp*

    SvaraRadera
  3. Tony: Thanx dude! :) Gammal (nåja, nästan iallafall) som gatan, kameran, men funkar fortfarande perf.

    Michaela: Inge begränsat här int', tack du fina för dina underbara och glädjande ord!

    SvaraRadera

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]