lördag 19 juli 2014

Lista: Glimtar av något bättre



Strånga, inspirerande bruttor som får en att tro att det inte bara är möjligt att överleva, utan att man automatiskt blir jävligt ball på andra sidan suicidtankarna också. 
    
                                                                    
The Fault In Our Stars. Det spelade ingen roll hur mycket jag ville hata denna zuperhypade John Green-filmatisering, jag kom ur biosalongen söndergråten & snorig ändå; och det är nog nackdelen med att se bölfilmer på xtra large skärm, jag är så koncentrerad på att snyfta så tyst som möjligt att det istället får motsatt effekt & jag börjar bubbla av inre missljud som totalbrister ut i form av grymtningar & ett hulkande som ekar i hela salongen. Jävla Augustus Waters.

Liten, nawig högtalare med ofattbart fett tryck i . Finns på NetOnNet för en sketen femtiolapp. 

Ta samma frasserunda i stan som dom hippa technoturkarna & meduzaraggarna, veva ner rutan & ha allsång i bilen till Rod Stewarts ”Sailing”. 

Leka med min Fujifilm Instax 210. Och så den exceptionellt välskriva & detaljerade recensionen: Kulig, lättanvänd krej!

Att vara kär i kärleken  & bygga luftslott om att man någon dag i en jävligt avlägsen framtid är värdig att hållas kär. 

Shop the pain away. 

Bläddra i högar av gamla Larson!-tidningar.


The Broken Circle Breakdown. Bluegrass. En flamländsk cowboy. Sorg. Med andra ord - nästan allt man kan önska sig i en film.

Att vakna av att ens little ball of fur slickar en i ansiktet.


Jag blir både lätt brun och slätstruken under sommaren så ha överseende. Jag blir snart mitt vanliga bittra jag igen.

 Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

2 kommentarer:

  1. Fast nog tycker jag du ändå får ihop bra och trevliga inlägg med fina bilder utan bitterheten, men det är jag det. Impad av din Fujufilmkamera och att du också fotar analogt.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Tony, det var himla rart :) Är inte riktigt van vid att inte ha kronisk ångest så känner inte helt igen "mig själv" i vad jag pubbar,haha.

    SvaraRadera

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]