måndag 30 juni 2014

The things we leave behind: Dödens väntrum [ part två]






Chillar i samma farstu som detta mobbefoto knäppts av en av farsgubbens bekanta i byn: 

 Och ja, kvallen är überkass men vålnaden är creepy som faen. Det mest skrämmande är egentligen att om man zoomar in rejält så kan man se en äldre, längre herre med smalt ansikte och läpparna som ett smalt streck stå bredvid henne till vänster. Knepet är att veta vart man ska kolla, det tog mig en vecka och ett flertal försök innan jag äntligen såg gubbfan klart och tydligt. 

Lyssna på Allan kidz!

Mannen, myten?

Fontporr Från 1883. MEEH, VILL OCKSÅ BOTAS SÄKERT OCH HASTIGT!!!!
Räcker upp handen. Och kommer hem med en gammal Remington-skrivmaskin i perfekt skick.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

8 kommentarer:

  1. Men shit vilken läskig bild!

    SvaraRadera
  2. Okej, det där var det läskigaste/häftigaste jag sett på ett bra tag. Som om kvinnan inte framkallade nog med kalla kårar liksom... Iiih! Måste zooma in ännu en gång, haha.

    SvaraRadera
  3. Nadja: Haha, i knooow! Killen som tagit fotot höll typ på att sätta kaffet i halsstrupen samt halvdö av en hjärtattack när han såg vad han fångat på bild.

    Linda: Så du lyckades också se gubben? För mig tog det evigheter, var inne på några diffus pixlar och skuggor först och försökte få några konturer att framträda, det var inte förrns någon faktiskt pekade ut honom för mig på en annan dator som jag såg honom och bah "WTF? hur faen kunde jag missa det här? Han är ju hur tydlig som helst!".
    /Svår

    SvaraRadera
  4. Hej, vad glad jag blev av dina kommentarer på min blogg, tack så mycket! och gillar din blogg också. Ödehuset är vid Nydala!

    SvaraRadera
  5. Tack själv. Har nog varit i de flesta ödehus på Dala och tyckte jag kände igen stuket men kunde inte riktigt placera det "på kartan":)

    SvaraRadera
  6. Oh ja! Först var jag dock tvungen att googla hur fan man gör för att zooma in med tangentbordet, haha. *n00b*

    SvaraRadera
  7. Åh det visste jag inte ens att man kunde göra * ännu större noob*
    /Svår

    SvaraRadera

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]