måndag 23 juni 2014

Hobbynormal (Du får göra vad du vill, får göra allt och lite till, du får göra vad du vill med mig ikväll)







[Eftermiddagshäng i Hagaparken. Ja, om man kallar de fem minuter det tar för att knäppa några kort för att hänga.]


[ Ah men asså minns ni den tid när det var svindyrt att framkalla film? Det är ännu dyrare nu. 290 kr för åtta exponeringar. Polaroid OneStep Flash Instant Camera]

[Hear the cry of youth, i want it all I want it all I want it all and I want it now]




[ Pro Cutting: När man plötsligt kommer på att jajustedetjagharjuärröverhelaarmarna & försöker intala sig själv att det är därför
folk råstirrar. Och inte för att man ser ut som fan.]
[Klättrar upp på taket, lapar kvällssol & läser. Och jo, mina grannar tror att jag är en helstörd lonewolf. Dom har helt rätt.]


[ Thomas Stenström - Slå mig hårt i ansiktet]
[ Hökartorget - ADHD-skalle]
Poppigt! Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

6 kommentarer:

  1. Fina bilder. Själv gömmer jag armar och ben. (De stirrar helt enkelt för att jag ser ut som fuck). Men det är inget att skämmas för, stirra tillbaka. De är dem som ska skämmas.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Thanxxxxx! :) Själv har jag en förmåga att helt blocka mina ärr, ser eller tänker inte på dom (om vi inte snackar purfärskt då) så kan typ bli väldigt förvånad förvånad ifall någon slänger ur sig en kommentar angående mina armar eller ben, bah "ärr? jag?".
    Inbillar mig iallafall att folk hör mina tysta "Vad fan glor du på dumfan?" så tror att jag kanske bemästrar hela If looks could kill-grejen rätt bra.

    SvaraRadera
  3. vilken fin väst (eller vad man nu vill kalla det) på andra bilden!! grymt härliga bilder också.

    SvaraRadera
  4. Tunga texter som jag inte alltid hänger med i, men alltid bra bilder som jag gillar, inte bara i detta inlägget utan även långt bakåt. Tuffa, utlämnade, fängslande och snyggt komponerade. Fotar du med Polaroidfilm också? 290:- för 8 bilder, skrämmande dyrt!

    SvaraRadera
  5. Hanna: Tack så mycket! Har för mig att västen är nåt gammalt loppisfynd som bara hängt och dammat på någon galge tills jag nyligen "upptäckte" den på nytt =P

    SvaraRadera
  6. T: Vilka makalöst fina komplimanger, blir ju alldeles galet pepp och själaglad! Åh jo, har en thing för polaroid även om resultatet för det mesta blir långt ifrån bra. Ny film till dom gamla kamerorna är ju verkligen skrämmande dyrt, och betydligt billigare om man köper en nytillverkad instantkamera där man får mer film för pengarna. ( dock förlorar man ju lite av the real deal-känslan)

    SvaraRadera

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]