tisdag 8 mars 2011

The things we left behind

1 kommentar:

  1. Svar:
    HEller hur! Hon är så himla härligt skön och härlig i hennes trasighet att jag genast kände att henne kommer jag älska i serien! hon och Sid (killen på de andra snapshotsbilderna) var mina favoritkaraktärer, de är med i de 2 första säsongerna, i tredje så övertar Tony's lillasysters gäng "tronen" kan man säga, så får får man följa dem istället. Vilket var oerhört synd för jag saknar de gamla karaktärerna som fan, de var ju de som gjorde Skins så bra. Men jag ska ge säsong 3 ett försök till, bara sett några avsnitt av tredje säsongen hittills!
    Åh i wish, jag har inte gjort snapshotsbilderna, kan inte göra det med mitt tangetbord eller övht printa en scen från nåt jag kollar på, hittade dem när jag googlade :)

    SvaraRadera

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]