tisdag 8 mars 2011

Greetings! Här på botten är det toppen, hur har ni det där uppe?

Någons sandslott har alltid varit någon annans skadeglädje så det är okej var dominoeffektiv
rasera mig som ett korthus av jokrar flytta mina försvunna diamanter från spelplanen skaka ut 
mina ess ur jackärmen få mig att stappla back i fjolårets pumps bry dig inte om att slå ett-ett-två 
när du summerar mig som slagen säg your out & ge mig rött kort c´mon lägg benkrok
på mig & säg att jag spelar för högt att breda leenden är lika opassande som ankelkorta leggings
över ullaredsfeta lår att turen är en jävla teaser som svankat vidare till någon annans knä det 
är okej så f u c k i n g f i n e jag vet att jag alltid sätter i halsen när jag lärt mig andas igen att 
alla sviter på toppen är fullbokade att jag är så oren att till & med jesus hostar hora i armvecket
& tar tillbaka allt han predikat om att också utstötta har en plats i himlen min plats är
som ett gudlöst exempel på vad du ska sparka på när det ligger ner den svaga länken du klickar på
för att pusta ut av tacksamhet & jag har lärt mig att man aldrig vinner i sten sax eller påse 
när man spelar mot någon som håller i en elektrisk såg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]