onsdag 9 mars 2011

Bölbart#den där gången då jag lipade ögonen ur mig

6 kommentarer:

  1. Det där ser ut som något av det viktigaste du kommer att få läsa eller höra i ditt liv :) Bra "pappsen" och sköt om dig, Zelda.

    / Rickard

    SvaraRadera
  2. Det tror jag nog också, thanx Rick ^^

    SvaraRadera
  3. Det är så att till och med jag blir tårögd.
    (Längesedan jag gjorde min röst hörd i kommentarsfältet nu. Får ta och bättra mig, för jag är fortfarande en flitig läsare och tycker att ditt sätt att skriva är rent magiskt. Jag borde säga det oftare)

    SvaraRadera
  4. Näe, nu började jag gråta. Att en live-version av Paradise med Bruce Springsteen står på i bakgrunden gör det ju inte direkt lättare att hålla tillbaka tårarna. Gud vad fint skrivet av din pappa. Du förtjänar vartenda ord, I know that. Och åh vad jag önskar att min fortfarande levde.

    SvaraRadera
  5. Yngve: Oh magic words, tack snälla =)

    Candy: Gud vad jag också önskar att din pappa fortfarande var i livet =/ Du förtjänar också massa blodsbandigt fina ord.
    ( Hade missat Paradise med Bruce och kikade upp den på Spotify och fan vad bölbart bra den var.)

    SvaraRadera
  6. gud vad fint. Fick ett liknande brev av min syster en gång. Höll på att lipa ögonen ur mig.

    SvaraRadera

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]