tisdag 2 februari 2016

[ oppdate nitton & fan ta allt] It takes one to know one, baby, I know how you feel. You got your hunger and some problems that are real, and you're dealing with some demons who are driving you insane and I've seen them drag you screaming down the hallways of your brain. And you got loaded again, ain't you handsome when you're high. Nothing matters, chase the feeling 'til you die.











Solosvirande på en lång, spretig racekvist som börjar med ett fyrtioflisfynd av malignt melanom-strålar på en egen plädbädd & en eftermiddagsskum, regnpiskande citytour ner till bjutipalazzet Estetic & en juvadermsvullnad light slash stassrunda på Hennes & Mauritz så kan jag fyratusen storslängar [& en hatt stormen tog] senare fortsätta pilla i min buffé av allsköns nosgodis, piller, vinslattar & den nya laidbackfavoriten av pärlvitt, smoothigt & pulveriserat direktchill,
något för vad jag vill känna & något annat för vad jag vill skjuta undan. Sammanfattning:
v  a  r  g  p  a  r  t  a  j  !



.

~~>

Marlboromistig, sunkig & skämskuddesexistisk  southsylta i så frånstötande skitigt format att jag får estetiskt eksem eller tvärtom, drabbas av akut honkytonkträngtan , men
                                              Det-Där-Så-Jäkla-Softa-Soundet. Whiskeyrosslandet. Storyn.
Som  passar gött till osnofsig, rumsljummen fulöl.




00h, jag har en sån
hankerin’ for:






Fröjdpyntar min momentana Body Dysmorphic Disorder-vacation med krutquotes & stjärnvurmande. Blir med rosa sjutumspadda. Blir med router. Blir med sladdlöst wifivansinne med förargelseväckande symptom som teknikski. Blir med leksakskamera & kaffebrusfilm. Blir med framtid. Blir rusig på materialism, singularsmuttande, playlists, kobojscrushande & går all in som en all night long speedstirrig hobbydruggie med en toppsäker stilnoxsvit. A votre sante!


Tvåtusensexton & tajm att lyfta fram & lystra till en liten klick av sköna cowgirrrls:





 Ett: Pistol Annies - Dear Sobriety. Två: Gretchen Wilson: Redneck women. Tre: David Allan Coe -
Lately I ´ve Been Thinking Too Much Lately. Fyra: David Allan Coe - I´m gonna hurt her on the radio.  










      


Solosvirande på en lång, spretig racekvist som varje gång slutar med att jag skallrande kryper ihop under varenda jysktäcke & filt & bara kan tänka på att jag måste bunkra upp med en digrare suizidorder så fort jag stiger upp igen, just den jag inte ska needynalla ifrån utan fylla fickorna med & bara snötäckt spårlöst avtroppa så djupt in till skogs som möjligt. 
                                         /










Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , ,

8 kommentarer:

  1. Gosh du är så begåvad att jag blir aggressiv *kastar schyssta kommentarer*. Jag har varit lite efter på senaste tiden, inte läst, kommit efter, finns många anledningar och inga alls. Ja, jag flög från skåne tillbaka till hat-stockholm där jag spenderade 3 äckliga månader i äckelkorridorer. Men nu är jag tillbaka, förvisso på annat ställe, men ville villakulla var nog aldrig för mig, även fast jag saknar både boende och personal. Kanske är det inte ens det jag saknar. Jag saknar gröna träd och sol som värmer, våren. Hur mår du, hur lever du nu för tiden, min hjärna är nog lika grötig som din.

    SvaraRadera
  2. Jag tror internätet äter upp mina kommentarer.

    Men snabbrepris: du är sjukt ordskillad och du får inte inte inte dö!

    /Mary

    SvaraRadera
  3. Härligt att hitta dig igen. Behöver lite tid att återhämta mig. Har hamnat i en downperiod, inget allvarligt, det är nog längtan efter ljuset helt enkelt.
    Har annars inget emot mörkret, tvärtom. Det är väl åldern...

    SvaraRadera
  4. Allra sweetaste Astrid: Tack för att du kastar schysta kommentarer <3

    You + me = GRÖTHJÄRNORNA. Och inte ens tomtegröt utan bara osaltad blaskig havregrynsgröt. Vi får kämpa på kulinariskt & hoppas på skaffar expertis på att lyxa till det med fiffiga recept som stekt gröt och mugcakes med blåbär, kokos och äkta vaniljpulver. Och fibergryn för att rensa ut allt segt och messy och klumpigt. Jag mår och lever inte alls utan sitter på samma ruta 1 utan att ens tagit mig till andra rutor. Och åh vad jag önskar att du slipper fler äckelkorridorer och att ditt nya boende blir din twistkick, där du hittar finare utsikter och dig själv. Frid och massa kärlek från norr.

    Maria: Älskade Saint Mary, tusentusentusen tack för din så rara snabbrepris! <3
    Och jag har för mig att trixet för att blogspotten inte slukar ens kommentarer är att kopiera det man skrivit innan man pressar på pubba eller förhandsgranska eller väljer "kommentera som", det är en vana att kommentarrutan blir blank, därav kopieringen. Kärlek och styrka!

    Kalebass: Återhämta dig och ta hand om dig i din downperiod och fyll den med sådana där fridmoments och det där lilla extra (fina) av det du finner livsglädje av, om än flyktig.
    Men längtar efter ljuset med dig <3
    Passande: Vi lever ännu - afzelius.

    SvaraRadera
  5. ALLTSÅ.
    krampar mentalt här borta.
    1: du är så jävla snygg, avskyr egentligen att ge komplimanger rörande utseende because of reasons men ~frångår principer idag~. 2: DU ÄR ETT GENI. ett konstnärligt geni. förstår du det? älskar varenda millimeter av detta inlägg, alltså verkligen.

    SvaraRadera
  6. Miche: 1. Hahaha, fnizzar 4 real, tack rara männisch! Var egentligen mest en illustration av dekadens + kossa. 2. Men OMG blir ju helt löjligt superlycklig, tacksam, känslomässigt utmattad på ett gräjt sätt och typ pinsamt storhetsvansinnig av dina crazy fina ord så mer än tusen tack för att du lyckas lyfta mig ur svarta hål. <3

    SvaraRadera
  7. Blir btw smått aggro på blogspot för att dem inte har samma "svar på tal"-notiser som blogg.se när man loggar in. (kanske blir en sån där människa som faktiskt mailar blogspot och requastar en sådan funktion) Är iallafall rätt säker på att blogg.se inte meddelar nya "svar på kommentarer till dig" när gäller en annan portal?

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag bidrar gärna till ditt storhetsvansinne så här *räcker fram godispåse m ännu fler komplimanger*, ta en till: du är fantastisk!
      nej det gör de inte, kanske om jag skulle logga in på google-profil om det ens går att koppla sin blogg.se-blogg till denna? men det känns alldeles för läskigt, hehe.
      <3

      Radera

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]