tisdag 11 november 2014

Fuck me gently with a chainsaw






Om livslust: Lägger en order på en säker död hos en okänd nätkran. Och det här med att upptäcka att man blivit scammad, det är som en comfortsunfresh-mjuk & skön urlkram som verkligen får det att pirra till i de nedre regionerna. Saken är ju den att jag inte ens är förbannad på snubben. Jag var ett lätt, gnyende & desperat byte som vilken flashbackpretador hade kunnat sätta tänderna i genom att lägga ut vilken enkelt konstruerad  ”ja men för över stålarna så skickar jag en batch!”-fälla som helst. Jag är bara jävligt vred på mig själv för att jag nappar på vad fan som helst som går att rubricera som flykt eller utväg,
& för att det verkar som om att jag inte kommer härifrån på ett tag. Vad säger man? Hope is a fucking bitch.

(Ut)lösning: Att tilltyga mig själv på det snabbaste sättet jag vet: Emotional Eating med Lindhs vita chokladkulor och den lättsaltade, solrosoljaflotta trehundragrams kolhydratsklimaxen. 

Alternativt att gråtonanera till bondageporr. 

 [Ordinary People (1980)]

" I learned the truth at seventeen
That love was meant for beauty queens" - Janis Ian 

Och så, slutklämmen:  





















Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

15 kommentarer:

  1. Svar: Fiint! <3 Ja, att göra snus har vi pratat om här hemma, men eeeh, ta tag i & sånt du vet... Haha, gör det ba!! Ett gäng bensos före så kommer du inte ens märka att den ryker :) Har en i min närhet som tappade någon bit av en tand + att en gammal lagning gick sönder = 8000:- fattigare. Det är helt SJUKT ju!

    Ååh, beklagar att du blev scammad. Just när det gäller en sådan här grej också, inte en klänning på Tradera liksom. Får man fråga vad det var för sort? *läggernäsaniblöt*

    SvaraRadera
  2. Violent: En blandning av benzo och opiater. Då blir man ju betydligt hellre scammad på Tradera, en klänning är ju liksom biljarder gånger mer lättåtkomlig :( Ha, det suger att inte ha några kontakter eller kvartersdealers runt varje gatuhörn.

    Läste din kommenterar om snuset lite fel där, haha, märkte inte att det blev ett skifte i handlingen så jag bah....ryker? Någon som tappat en tand och blivit 8000 kr fattigare?? Hm, har ni verkligen lagat snuset på rätt sätt? :O
    Mitt facepalm for the day.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, sry, skulle ha styckat texten där!!

      Jag har mailat dig :)

      Radera
  3. scammad sucks ju!
    men en opiat eller två skulle sitta rätt fint just nu. Oh the pain

    SvaraRadera
  4. Mary: Men om du har riktiga fysiska plågor, kan du inte gå till farbror doktorn, vrida på dig av smärta och be om något som tar bort det onda? Hehe, som du förstår har jag ingen större erfarenhet inom det fältet, man kanske måste ha fått ena benet avsågat med en slö yxa innan dom ens tänker tanken på att skriva ut tramadol? =P

    SvaraRadera
    Svar
    1. har läkartid inbokad snart såå jag får hoppas på det bästa. Vissa är ju snälla, faktiskt

      Radera
  5. Håller tummarna för att du får träffa en riktigt rundhänt,receptgivmild typ ;D / Svår

    SvaraRadera
  6. Hoppas du får den hjälp du behöver när det gäller mediciner å så så du slipper risken att bli scammad..♥

    SvaraRadera
  7. Erajka: Kanske så småningom någon avlägsen gång i framtiden får träffa någon som inte tycker att Atarax är världens bästa dunderkur, haha.

    SvaraRadera
  8. ooh atarax. det är ju dödsknark XD

    SvaraRadera
  9. Mary: "Det är ungdomens förfall, inkörsporten till allt." Heroin, Atarax, same shame, slutresultatet är ju alltid att man blir ju så bäng att man säljer morsans förlovningsring och hoppar ut från 10e våningen av någon slags drogframkallas psykos :( :(

    SvaraRadera
  10. well you have a point. Faktiskt. Det börjar ju nånstans. Underligt nog rätt ofta med atarax. men skulle jag få det utskrivet nu skulle jag väl inte jubla av lycka. Den är lixom ganska funktionslös, åt alla håll. Såvida man inte är allergisk

    SvaraRadera
  11. Mary, var ju långt ifrån seriös men det ligger nog någonting i att det börjar någonstans XD. Alla får väll alltid knapra dessa skräppiller, innan, och om man har "tur", får gå över till pillerna med lite mer power i =P

    SvaraRadera
  12. haha men ändå, det är ju lite så XD

    SvaraRadera

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]