torsdag 2 januari 2014

Pain is something to carry, like a radio. You feel your strength in the experience of pain. It’s all in how you carry it. That’s what matters.





Lady Dahmer skriver att det bara är män som syns & hörs och jag tänker genast på Miley Cyrus som twerkar om hela tvåtusentretton & krossar sin little grrrl next door-image med en rivningskula. Gustav Edman ska göra sitt tvåtusenfjorton mansfritt & bojkotta manliga åsikter i sitt fäjsbookflöde. Jag tror nog att jag på det stora hela föredrar mitt idiotfritt.







Min nyårsafton alltså. Den var nog mer krämig än blöt. 






Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]