onsdag 13 april 2016

Mom, you brought me into this world. You should get me out if it.



D  0  0  d   l   i   n   G :




Fredagsmyz:
.A.K.A ” Den vilda jakten på pincetten.” Från serla qväll till arla morgon;  min besynnerliga monomani att noppa mig ny & förbättrad som spricker ut när mina värsta bededemoments också gör det, i kombination med att jag inte hittar något tillhygge bland mina toiletries & trots att jag kritat ner ” GE FAN I ATT FÖRSTÖRA BRYNEN” på min griffeltavla bredvid mitt flatskärmade stationära sladdschabrak.
För. Att. Aldrig. Glömma. Känslan av att vakna upp bdd-bakrusig & kväva ett ski när jag koxar på mig själv i spegeln & förstår att från & med nu får livet vänta fram tills stråna växt ut igen. Men bakläxor är implausible att ta till sig när man är mitt i flow av afterglowad galenskap, & självklarsaksslås av att blandmissbrukare förstås kan inkludera rakblad i sin perpetuella jakttripp efter skarpa, men momentana, reliefer.  
Så när jag som en kedjepuffande, youtubevaggande blankbäng & bloody mäss transar framför emorappiga, underklasstunga tracks av pur jäkla tragi  klockan halv fyra på natten & min tättintillgranne dunkar på dörren så har jag faktiskt god lust att öppna
för


 ”Ja?  Här sitter jag liksom själv & bara smyckar & finslipar på ett nymålat luftslott av mitt självmord -  & du ditt jävla sömnsugna, triviala subbskaft… bestämmer dig alltså för att komma förbi & störa mig i mitt sammanbrott? Har du ingen som helt respekt, människa?” 





[ Kan någon stena syrran till döds tack?]


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]