måndag 25 april 2016

Jag ska bara sätta punkt först; inte en jävla semikolon.





Om att ha nått en gräns när man tål alldeles för mycket jävla skit:
 En flaska röttböl, korkat bubbel, fyrtiosex x!sar, fyra roppar, fyra imovane
 & lite mer än en halv utvägskarta opiater. Och kommer mig till att…  
 vakna runt fem på eftermiddagen av att mamma klampar in med 
försörjningsstödpapper att kråkfota under.
Bara jävligt trött.
Fortfarande jävligt trött,
& slasktrattar i mig ett ”& vad i helvete ska jag ta mig till nu?”
 på failinbox. Hashtrack: Pessimistkonsulten.

3 kommentarer:

  1. lite mindre poetisk relevans från en annan http://aqtlgc.blogspot.se/

    SvaraRadera
  2. Är ~out of words~ för stunden men ville bara skicka iväg en cyberhug till dig. *KRAM*

    SvaraRadera
  3. hööööddududu lite livstecken tack :(?

    SvaraRadera

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]