lördag 22 februari 2014

My heart is a lonley hunter





Yippee-ki-yay  måtherfukkker, Flunsan alltså,  
precis vad jag vad behöver just nu. Ännu en orsak att inte palla att pallra sig upp ur sängen. Och jag som trodde att jag stod över slemhosta & snorpapper, att mina virusdefinitioner alltid var uppdaterade & att baciller liksom rann av mig lika lätt som smicker. Det värsta är inte att eländet bryter ner mig fysiskt, utan psykiskt; jag har verkligen blivit en velourshmuck, ett blödigt, mjäkigt & hudlöst jävla romcomvrak  som tumblrar efter notebookgifs, kramar om kudden & trånar. TRÅNAR för fan. Jag har ju lovat mig själv att hålla mig borta från sådana vekhjärtade aktiviteter, precis som jag lovat att aldrig börja skjuta eller röka crystal meth.
Det är som ett överrumplande craving efter allt som kan uppfattas som overkill and cheesy & så sitter jag där framför mintube & bölar för kung & fosterland när Celine Dion sjunger att ”Near, far, wherever you are, I believe that the heart does go on.” Så ladies and gentlemens, the unsinkable Svår!
Men jag är ju inte helt jäkla oproduktiv mellan frossbrytningarna. Jag använder min trängtan  efter att någon vacker garçon ska sitta på min sängkant & bekänna att ” I can´t stop thinking about you, you´re always in my mind, my heart, you´re in every fucking beat of me” till att gå igenom hela mitt bibliotek av lipbara chickflicks & dramaturgiskt perfekta blockbusters

och ta skärmdumpar av allt som känns.
Om inte det är en väldigt meningsfull fritidssyssla så vet jag inte vad som är. 

[Original Sin & scenen som sliter ut hjärtat] 



[Och så min cry like a little bäbjy-film "Falling sky" som i stort sett är helt omöjlig att få tag på. ]

 
 
 
 
 
























 

 


7 kommentarer:

  1. Jag blev förkyld förra fredagen (eller torsdag natt om vi ska vara ärliga), gick runt med snuva hela veckan och tänkte, nu fan måste det vara över. INATT dränktes jag i min egna svett av febern från helvetet. Jag tror därför, att det är någonting som går mellan genierna. Samt tack för Original Sin-påminnelsen. Det var fan ett tag sen jag såg den. Nu ska jag se en sån där lagom bra flatfilm från -95. Hoppas det är en avspelad VHS, de brukar vara bäst. Tjipp. /stormen (en presskaffe på il caffe i torsdags förresten)

    SvaraRadera
  2. Haha, shit, blev helt serri också drabbad någon gång mellan övergången till fredagen förra veckan & känner fortfarande hur jag är våt av flunsansvett när jag vaknar. Så du har nog rätt, det här är ett virus som går mellan genier & inte vanliga dödliga. Känns lite ballare att uthärda eländet när man ser det från den vinkeln.

    SvaraRadera
  3. Vart fick du denna filmen ifrån? Torrent eller egen dvd? MÅSTE se!

    SvaraRadera
  4. Fokk: Vet inte om du menar Original Sin eller den sista Falling sky, men både är på dvd och den sistnämda "snodde" jag från Lovefilm.se, en hyrtjänst, genom att låtsas ha tappat bort den och betalade tvåhundranåt i skadestånd, men det var det värt för hittade och hittar den fortfarande ingen annansstans :p Förutom på ebay typ, men då kanske det blir problem angående det här med region 1 och 2.

    SvaraRadera
  5. menade den med Brittany...Ja vad betyder region 1 och 2?

    SvaraRadera
  6. Erajka: Det har typ nåt att göra med vilka dvder som är gjorda för att spelas i europa eller usa, så om man köper en film som är gjord för att spelas på dvd-apparaterna i usa så kanske den inte går att spelas på vissa apparater här. Fast vissa säger att dom ändå går att spela, typ på datorn och i VLC-player. /Zelda *förklaringsexperten nummer 1*

    SvaraRadera
  7. ah okeej..Jag vet jag köpte en dvd ifrån USA engång och den vart svartvit :/ Aldrig provat att stoppa den i datorn dock men kan ju lika gärna ladda ner den isåfall. ^^
    Men fan va sugen jag blev på Falling sky! Men hittar den inte på några torrentsidor :(

    SvaraRadera

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]