onsdag 5 februari 2014



Slut up. 




Madonnan. Horan. Doggen.
Embrace it. Embrace it all. 




Fyll dina sovrumsväggar med fanposters på Jimmy Åkesson.
Ryt  ”Arbeit macht frei!!!!” efter såsiga såssar.  Snusloska på Schymans
qwinnokamp. Var för übersvår för att sänka dig till en vers- vers- refräng- vers-
refräng-stick-refräng-nivå. Knacka på min dörr som ett vittne & fråga om jag
vill sälla mig till eran lilla hjord. Jag bryr mig inte. Kanske älskar jag dig ändå.
Kanske älskar jag med dig på köksbordet & stönar att du är det bästa som
någonsin kommit in i mig.
Men. Kommer det fram att du hellre slevar i dig Ben & Jerrys än Häagen Dazs

så är du död för mig. 



Analogt härliga disasters. Jag heart ärliga illustrationer av "inte bra nog" 





Saxat ord:
 Cyberkondri.
”Säg den som inte googlat sina symtom inför ett läkarbesök. Om sökandet inför
sjukdomsinformation på nätet blir alltför ihärdigt kan det utvecklas till cyberkondri.
En ny studie visar att ju mer överkänslig mot ovisshet som en person är, desto större
är risken att hen att utvecklar cyberkondri. Överkänslighet mot ovisshet innebär
svårigheter att acceptera att något hemskt kan hända.”




Mål för tvåtusenfjorton: Sluta vara ett narcissistiskt svinhufvud som sätter trynet i
vädret & tror att pärlorna jag kastar ut är the real blingbling-thing & inte sånt där
billigt similikrafs. Visserligen klär jag väldigt bra i rent svart hat men det stramar
ju också åt väldigt hårt & blir nästan outhärdligt att bära i längden. 






Månadens mål: hinka i mig slimmande Yerba Mate-te, scrambla en massa tristtofu
 & skramla med Berry Boost-askar från Renée Voltaire.

Kvällsmål: En förpackning Häagen Dazs med Salted Caramel, ekologiskt jordnötssmör,
digestivekross & ett halvt paket kassiakanel ( Kanelen förlåter allt.  Det har jag läst.
Då måste det förstås vara sant.)



6 kommentarer:

  1. Åh alltså, blir så mållös & fascinerad av att läsa dina vackra ord. Förtrollande bilder också för övrigt. Du är vacker, å jag vet att den komplimangen känns som ett jävla hån men det är inte det. Den är genuin.

    SvaraRadera
  2. B&J är alldeles för söt, kan inte påpekas nog ofta. Jävlar vilken halsbränna!

    SvaraRadera
  3. fan vad du är duktig på att uttrycka dig. jag älskar hur du leker med orden, det är alltid spännande att läsa.
    kramar

    SvaraRadera
  4. Modigt med din bild! Mer bröst åt folket!!
    Skulle också vilja lägga upp en sån bild på mig.
    Men har ingen som vill ta bild åt mig och kan inte ta själv för har ingen självutlösare. ^^

    SvaraRadera
  5. Michaela: Åh, you make me blush. Tack fina, rara darlin´ <3

    C: Det kanske är därför den inte riktigt faller mig i smaken? Finner det mest ironiskt att en sån dyr glass smakar så jäkla billigt.

    SvaraRadera
  6. Nadja: Men vad själagla´ jag blir! Tack som faeeeen! <3

    Erika: Haha, håller med. Mer boobs till fölket!
    Och självutlösare är the bomb. Om man har en iphone/smartphone kan man som flippa kameran åt rätt håll så att det blir lättare att ta typ självporträtt, dock blir väll kvaliteten inte direkt den bästa, på min stängs blixten av automatiskt när man "vänder kameran".

    SvaraRadera

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]