fredag 11 april 2014

In Tumblr we trust





Är helt jävla off. I folkmun: Lite trött bara.
Tumblar runt typ 24/7 som ett hålögt sepe. Lajkar, påstar, repåstar & url-horar.
Det är allt jag pallar för tillfället. Att inte tänka för hårt; för ord på ett worddokument
 är liv och jag är helt freaking urgröpt. Det sista jag vill är att påstå att jag finns eller
påminna mig själv om att jag faktiskt fortfarande finns.
Men i´ll be back. Behöver bara brejka & breaka down en stund till.

Har föresten nyss blivit antagen till & joinat ett tumblr-nätverk slash VIP-klubb. (Åh, denna seger!)
 Tror nog att det är bland
det mest meningslösa jag någonsin gjort.

6 kommentarer:

  1. Hej Zelda. Jag vill verkligen inte lägga mig i men jag blir lite orolig när du inte har bloggat på länge.
    Jag hoppas att det inte har hänt något allvarligt.

    Med vänliga hälsningar från Anders.

    SvaraRadera
  2. Vart har du tagit vägen? :(

    SvaraRadera
  3. Hej fina ni, är bara otroligt oinspirerad och boring för tillfället, får typ en allergisk reaktion vid åsynen av den här bloggen, haha.

    Peace n Löve

    SvaraRadera
  4. Bloggallergi? Jag är inte läkare, (ej heller advokat eller polis, men jag inbillar mig ibland att ett mångårigt gloende på amerikanska TV-serier har gett mig omfattande yrkeskunskaper inom dessa områden.) men min medicinska bedömning är att det kan EVENTUELLT vara pollenallergi.
    Prova att blogga 2-3 ggr/dag i en vecka och se om reaktionen förvärras. :)

    Peace n' Björklöv

    /Anders

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Ja nog måste det vara bloggallergi som mina svullna ögonlock bottnar i! Faaaen, google är inte bra för hypokondriker alltså, jag som mest har landat någonstans mellan symptom på grov dumhet och döden :( :(

    SvaraRadera

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]