tisdag 12 oktober 2010

Fuck that! Fuck making it better. It's not getting better!

För någon flöddrad höst sedan satt jag & bubblade av absanger & strypmord, korkade loss & sprutade förtvivlan ( i samma titta vilket överflöd jag har som när bratzen vaskar Cristal) framför en dum swedbankkossa som nyss nekat mig ett microlån till kyssvänliga plutläppar & wtf-stirrade på mina återvändsgrändblöta kinder som om hon var ett LPT-kriterium till ifrån att ringa på blå förstärkning & vitrockad påföljd. * Fittor som sitter & ruvar på för mycket makt har ju befogenhet att bestämma vad som är onödigt ytliga önskningar & vad som är självklara livsviktigheter – som en prestigebil att stajla med*
Och jag är på väg rätt åt banken igen. Till att bita mig fast vid idéer som ett ettrigt hundskrälle, snedknäppa av manipulativa jävligheter & fylla magasinet med självmordshot & kräva vartenda öre ur kassan, pillpoppa painkillers & bomba fram fredsavtal & presentera mig som kaos and destruction & psykakut skära ner på alla helskinnade dar. Som om min spegelbild är den enda som är lojal & mitt självförakt det enda 9 till 5-jobb jag är rutinerad på så vaknar jag upp varje morgon på den fulare sidan av sängen & har inte den blekaste & fetaste aning om hur jag ska kunna vända om. Google vet däremot precis & får in många fullträffar – rakt i magen, för alla finslipta fixar kostar lax som inte blivit planterad på mitt konto & kräver moppteknik på närmsta städjobb.
Och det blir ju lixom över min döda, degiga & vedervärdiga lekamen, som mest liknar nåt ihopklumpat fiasko från kreativa timmen på dagis.

Jag ser ut en tärd busskursalkoholist, som någon förtappad Leffe med snusbruna tänder & fårat ansikte & skitiga stuprörsjeans, en gulsotig människospillra utan självrespekt som hellre grymtar än utnyttjar sitt vokabulär, ett ryggradslöst skadedjur som vägrar lägga sig ner & dö hur mycket bekämpningsmedel den än får smaka på, ett bottenskrap man bara vill stampa ihjäl med ett ”fy fan så vidrigt!”. Och typ som en nätpedofil med huvudet fullt av fantasier finner jag en pervers tillfredställelse i att fundera ut hostel-hejiga metoder att få mig till att skrika som en gris, eller skaffa kurage nog att kunna rulla vidare i en likbil.
Vad sa du? Thailand? Grekland? Spanien? Nej, det är för veklingar. Min drömdestination ligger mycket högre upp än så.

6 kommentarer:

  1. Sälj trosor? Eller camshower där du inte visar ansiktet om det känns för jobbigt att visa det?

    SvaraRadera
  2. Candy: Känner ingen större frestelse att lägga upp en bild nånstans på min fläskiga rumpa i ett par trosor =P

    SvaraRadera
  3. Nu har jag inte sett din rumpa irl, men på dina bilder ser du sannerligen inte ut att ha en fläskig. Och om, så finns karlar som gillar det med. =D

    SvaraRadera
  4. Apropå Swedbank-kossor slår det mig att SEB i Skövde tycks ha haft en ohälsosam influx av gammal Swedbank-personal medan SEB-personalen numera jobbar för Länsförsäkringar. HUR FAN SKA JAG HANTERA DET?

    SvaraRadera
  5. håller med candy, du ser verkligen inte fläskig ut, tvärtom! och apropå kyssvänliga plutläppar så är too faced lip injection (http://www.beautyplanet.se/Kvinna/Makeup/Lappar/Lappglans/Lip_Injection/prd20884676.aspx?prd=20884676) skitbra, det är ju visserligen inte permanent läppförstoring eller fillers, men nåt jag tröstar mig med i alla fall, jag har inte haft råd med läppåfyllning på två år. så ska det finnas lip injection extreme (http://www.beautyplanet.se/Kvinna/Makeup/Lappar/Lappglans/Lip_Injection_Extreme/prd20884687.aspx?ppk=pg453) också som tydligen ger ett långvarigt resultat med kontinuerlig användning, jag har dock inte testat det, men det borde ju gå att googla fram recensioner. haha, jag låter som en jävla försäljare nu, men lip injection kan jag verkligen rekommendera.

    SvaraRadera
  6. hittade just din blogg, gillar den verkligen. du skriver gudomligt skönt. den här ska jag följa! kramar sophie

    (www.sophiepropp.blogg.se
    användarnamn: sophies
    lösen: myrkrig)

    SvaraRadera

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]