måndag 19 oktober 2015

♥ Survivalkit av världens bästa kjell-buffé i två säsonger♥ "Jag har fått bota mig själv som vanligt och betalar inte!"




















#duallsmäktigejaglovarattspridadinaw0rdiga

repliker&försökagåidinaballafotspår.

Mäklarna, ännu en svensk serie som man snobbstruntade i att credda & prime time -pumpa ut .
Och är du en av dem frälsta som helt missade extravagansen av kjellismläror & inte hittades på golvet med den där omättligt populära All Over Face-varma nyansen av Season 02:s Cheez Doodles Golden Glow, stupad bland Quattro Stagioni-crunches, burkcolor, singoallasmulor & annat chokladcripsigt proviant på lösvikt efter ett mäklarmaraton på dvd så finns, thankk gådd, alla avsnitt på tuben. 


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

7 kommentarer:

  1. Sweet & hurra! Har missat helt ;) Kjelle är till yrket no doubt en av jante-bitterismen premiumledsagare.

    /Cheez

    SvaraRadera
  2. Åh men prisa herren, livstecken!? =O Har föreställt mig i sorgslöja, whiskeyklunkande & hulkandes vid en provisorisk, tom blogggrav som jag grävt SJÄLV bara för att ha någonstans att sörja ett sådant abrupt, spårlöst försvunnen-fall med alldeles för många frågor ( typ Pretty little liars). Så alltså, väntar och väntar och väntar på din återuppståndelse och rising from the dead. LET THERE BE LIGHT PLZ! Om du inte hänger på instagram under nåt alias som försvann i och med impulsradering av kontot eller ordar på någon annan portal så att jag kan få plocka fram stalkern i mig. Ofarlig. Nej.

    Och schyst att få stå till kjelltjänst! Yäy!

    SvaraRadera
  3. Så kul att du hittat serien nu, att den inte försvunnit/fallit i glömska!
    enligt mig (och min familj) en av de absolut bästa serierna EVER!
    Så se och njut (många ggr) :)

    SvaraRadera
  4. too kind, mein schatz :) det kommer säkerligen nåt vad det lider, nåt i samma gamla sitter-&-tänker-högt-tjosan-anda, men för tillfället har jag typ glömt bort hur man gör.

    (samma ig-konto som alltid btw, inga andra outlets heller)

    /le cheez

    SvaraRadera
  5. Tog mig flera minuter att komma på hur man kommenterade, sen ett gäng till för att komma på vad jag ska skriva. MEEEEEEN HEJ PÅ DIG det är den fule fan. Som bytt blogg, som vanligt. Ska se om jag kan hitta serien på internetzzz. Krammmmmm

    SvaraRadera
  6. Christian: Åh nejrå, har varit the biggest mäklarna-fangirrrll sen den kom ut, bara slarvat på omgluttningen så var en sådana kär återupplevelse att ta ett maraton igen ;D
    Kjell: "Här, ta en banan". ( slänger den till lilljycken i soffan)

    Le cheez: Vad passar bättre än ett ytterst tårmilt, superdramatiskt "I wait for you. I´ll wait forever if that what´s it takes.". - tänk typ Höstlegender. Kanske nån gråtande flöjt i bakgrunden. Och sen en jäkla massa sittande och stirrande på hammocken på altanen.
    (Ditt ig-alias försvann dock ur minnet i och med att jag raderade kontot)

    Finaste jefla fan! HEEEJ min käraste favvoflicka! Är välbekant med ditt adressbyte, om det är den du länkar till nu, är bara extremt sjukt krasslig och kass på att kunna ta in ord,
    och att läsa har i stort sett blivit och varit omöjligt för min gröthjärna men efter en hastig kik nyligen(?) så var intrycket himla ledsamt och känslosamt och känslan som hängde kvar är att jag måste få ordning på allt som ängstsnurrar åt helvete så att jag kan sitta ner och försöka formulera det jag tänker när jag kappläser igenom.
    Har för mig att du haft en till blogg eller två också, nån som du startade med BFFEN? Får hoppas att det finns någon länk någonstans, eller ifall du orkar vara rar att maila/skriva adresserna, ifall du inte skulle ha raderat alla ord förstås =/
    Och jo, hela kjell-kääärleken finns på youtube :D

    SvaraRadera

[ Bloggspått-tips för er som upplever att internätet slukar era ord:
Kopiera kommentaren ifall ni möts av ett blank space efter att ni pressat
på "förhandsgranska", "kommentera som" eller dylikt, och klistra in igen. Såpp!]